O seksie z czterolatkiem

by aniversum

of-Human-Body-Diagram-for-Kids

– Tato, a dlaczego tak jest, że chłopcy mają siusiaki, a dziewczynki nie?

– Tato, a czemu tylko dziewczynki mogą rodzić dzieci?

– Tato, a skąd się biorą dzieci?

– Tatooo, a jak tato wkłada tego dzidziusia do brzucha mamy?

– Aniaa, możesz tu przyjść? Mam sytuację awaryjną! – zawołał mnie z łazienki Ojciec Dzieciom i szeptem wyjaśnił, że właśnie padło TO pytanie.

I w przeciwieństwie do tego, które zadała swojemu ojcu moja cioteczna siostra, nie brzmiało ono:

– Tato, a skąd się biorą…– chwila napięcia, grozy, strachu. Jak odpowiedzieć, czy kłamać, ogólne: pomocy i co robić!? – skąd się biorą świnki?

Pytanie było konkretne – JAK dzidziuś dostaje się do brzucha mamy. Ojciec Dzieciom spróbował wyjaśnić, że dwoje ludzi się kocha, że dziecko powstaje z miłości…

– Wiem, wiem – odpowiedział Syn Młodszy.

– Ale JAK? – Studiowałaś, poradź coś! – poganiał mnie, bo chłopiec przyglądał się nam coraz bardziej zaciekawiony.

– Okej, powiedz mu, że to bardzo ważne pytanie i nie można na nie odpowiadać byle jak i potrzebna będzie specjalna książka, więc musicie tę rozmowę przełożyć – zaproponowałam, bo nic innego nie przyszło mi do głowy.A przecież mogłam powiedzieć:

– Powiedz mu, żeby zapytał mamusię!