Newsweek

by aniversum

Co prawda nikt już nie pamięta o minionej gwiazdce, ale chciałam się pochwalić prezentem.

Ojciec mojej córki podarował mi prenumeratę Newsweeka Polska, żebym się nie czuła wyobcowana na ojczyźnie. Później okazało się,  że tak naprawdę to tylko jeden numer i wcale nie prenumerata (pokonały go polskojęzyczne strony kiosków!), jednak nie w tym rzecz.

Święta spędzaliśmy w Polsce, cała moja rodzina siedziała wpatrzona w prezenty, które odpakowywałam. Pierwszy –  kartka papieru z wydrukowaną okładką francuskiego Glossy Box (który od tamtej pory odwiedza mnie co miesiąc, czyli aż dwa razy!). Drugi – piwo „Biere de Noel” z kieliszkiem, na który polowałam już od początku grudnia. Trzeci – pięknie zapakowany Newsweek Polska, wydanie z grudnia 2013. A na okładce…

Ryszard Holzer zapowiada najnowszego Newsweeka 50/2013

Ojciec mojej córki po polsku potrafi powiedzieć kilka słów (jakie i dlaczego – innym razem). Przeczytanie nagłówka nie było w zakresie jego umiejętności. Miny moich rodziców i dziadków – bezcenne. Sama ledwo powstrzymałam się przed tarzaniem po podłodze.

Moja córka w tym czasie gryzła opakowanie po prezencie.

(Zdjęcie STĄD)